torstai 1. marraskuuta 2012

10 things you may not know about me

 1. Englannin kielisissä ohjelmissa/leffoissa en ikinä lue suomen kielisiä tekstityksiä. Ne vaan häiritsee ja ärsyttää, jos ne on käännetty jotenkin hassusti. :D

2. Mun vaatehuoneessa on vaatteet lajiteltu "tyypeittäin" sekä väreittäin. Siis esim. mun hameet roikkuu järjestyksessä ensin kaikki mustat, sit siniset jne. ja samoin vaikkapa topit on pinossa värien mukaan.

3. En oo ikinä juonut kokonaista pulloa tai tölkkiä olutta, se on vaan niin pahaa.

4. Kun mun herätyskello soi, niin nousen salamana ylös enkä ikinä torkuta. Tää pätee vaan sillon, kun nukun yksin - miesvieraiden kanssa torkuttaminen on ihan sallittua. ;)

5. Oon varmaankin maailman surkein (ja laiskin) matikassa, joten lukiossa harrastin kyseisen aineen kurssien uusimista...

6. Inhosin useimmiten koululiikuntaa, ja jos joku laji ei miellyttänyt, niin valitin kipeää polveani, jotta sain tehdä jotain muuta. Jännästi en ikinä osallistunut pesäpalloon tai esim. korkeushyppyyn, mutta hiihdossa tai pituushypyssä polvi ei ikinä sattunut. Ai niin, ja tästä huolimatta lukiossa mun liikunnan numero oli 9.

7. Lapsena en halunnut käyttää housuja, vaan käytin lähes aina hameita tai mekkoja. Selityksenä mulla oli, että prinsessatkaan ei käytä housuja.

8. Ennen mun Kanadan matkaa mulla oli kotona ollessa aina tv auki. Nyt sen käyttö neljän viikon aikana on laskettavissa yhden käden sormilla.

9. Osaan kerätä koiralta spermaa ja hoitaa siemennyksen. :D

10. Osaan luetella kaikki Suomen presidentit aikajärjestyksessä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti