keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Christmas Wish List

Oon ihan super huono toivomaan mitään joululahjoja. Meillä on äidin kanssa ollut periaatteena, että sit jos oikeesti tarviin/haluan jotain, niin sen voi sit ostaa mulle lahjaksi vaikka keskellä kesää. Rakastan itse antaa muille lahjoja, mutten kumminkaan odota, että kukaan ostaisi mulle mitään. Pienenä ne lahjat oli joulun kohokohta, mutta Barbie -vaiheen ylipäästyäni en oo niistä juurikaan välittänyt. Musta joulussa on tärkeintä yhdessäolo sekä hyvä ruoka, ne lahjat on ihan toissijaisia.


Jos mun nyt pitäisi kumminkin toivoa jotain, niin lahjalistalla olisi suklaata, vaikkakin oon nyt pari viikkoa ollut ilman karkin karkkia. Kyllä mä aion kumminkin jouluna herkutella, laihduttaa ehtii sit taas joulun jälkeenkin.

Mulberryn Jacquard Logo Scarf pinkkinä olis tosi söpö, vaikka toisaalta multa löytyy ennestään useampi saman sävyinen huivi.

Mä rakastan alusvaatteita, eikä niitä voi koskaan olla liikaa. Esim. Hennesille on nyt tullut tosi kivoja alusvaatteita, joita oon tosin kotiuttanut jo ehkä ihan riittävästi...

The Body Shopin joulusarjat vaikuttaa varsin herkullisen tuoksuisilta. Pitää varmaan mennä liikkeeseen noita nuuhkimaan, tosin siltä kierrokselta harvemmin onnistuu poistumaan ilman ostoskassia.

Onnistuin rikkomaan mun avaimenperän (not the first time), joten toi ällöttävän söpö Hello Kitty vois hyvin pitää seuraa mun kotiavaimille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti