keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Naked Truth

Tyyliä metsästämässä -blogin Veeran käynnistämän Naked Truth tempauksen innoittamana moni bloggaaja on paljastanut meikittömät kasvonsa blogeissaan, ilman mitään photoshoppailua. Itsekin päätin suihkun jälkeen kuvata meikittömän pärstäni ja "rohkeana" julkaista sen tänne.

Itse kuulun siihen porukkaan, joka ei todellakaan voi mennä edes sinne ruokakauppaan meikittä. Hassua sinänsä, että koirien aamulenkitys onnistuu ilman naamassa olevaa pakkelikerrosta, vaikka tuleehan sielläkin niitä samoja ihmisiä vastaan kuin ruokakaupassakin. Typerää.

Olen koko teini-ikäni kärsinyt aknesta, ja mun naamaa koristaa useampi aknearpi. Käyn edelleen jatkuvaa taistelua ihoani vastaan, tällä hetkellä Roaccutan apuna. Mun iho on punoittava, Roaccutanin takia kuiva ja siinä on paikoitellen jotain näppyjä. Se ei edes aina ole ollut näinkään hyvä, joten olen tottunut piilottamaan ihoni virheitä paksun meikin alle. Tästä tavasta on hurjan vaikeaa päästä eroon. Mulla on myös kovin alaston olo meikkaamattomilla kulmakarvoilla sekä ripsillä, joissa ei ole ripsitupsuja tai ripsienpidennyksiä. 

Mutta tällainen mä kuitenkin oon ilman sitä mun "suojamuuria".


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti