sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Lauantai-illan mietteitä

1. On kovin mukavaa katsoa telkkaria, kun pihan liiketunnistimella toimiva valo syttyy yhtäkkiä. Karmaisevaa. Toivon syvästi, että kyseessä on ystäväni pesukarhu.

2. Kun tietää joutuvansa nousemaan aikaisin näyttelyyn ja sitä ennen pitäisi hoitaa kenneli, niin on myös varsin järkevää katsoa telkkaria eikä mennä nukkumaan. Love, wedding, marriage oli ekana vuorossa ja nyt sitten The Proposal. Ja kyllä, olen nähnyt molemmat leffat aikaisemmin - tekee tästä hommasta vielä fiksumpaa.

3. Miksi tolla Trekillä (sheltti) on peti kun se nukkuu aina lattialla? :D

4. Olen tässä yli kahden kuukauden aikana juonut tasan 2 lasia punaviiniä. Ja tarkennukseksi vielä, että mitään muuta alkoholipitoista en ole laittanut pisaraakaan kurkustani alas. Melkein pelottavaa tämä yhtäkkinen raittius.

5. Tämä mun muuten terveellinen elämä on kovasti viime päivinä lipsunut, kiitos Tim Horton's ja jääcappucinot! Yritän houkutella Guyn mun kanssa jollekin laihikselle. Hyvästi läskit!

6. Miten ihmeessä Kanadan kokoisessa maassa ja lähellä isoja kaupunkeja ei ole mahdollista saada nopeampaa nettiä?! Kysynpähän vaan. Sitten Suomen kokoisessa kärpäsen kakassa netti toimii kuin unelma.

7. Miksi ihmiset soittaa myöhään illalla ja kyselee tyhmiä. Jos kerron hoitavani täällä vain koiria niin ei, en osaa sanoa saisiko erästä urosta käyttää. Ja ei, vaikka kuinka monta kertaa selittäisi asian en osaa edelleenkään valitettavasti auttaa. Huoh.

8. Miksi ihmeessä kirjotan tätä tai katson leffaa, kun mun pitäisi olla nukkumassa.

9. Mun blogista on tullut varsinainen sekametelisoppa. Täältä löytyy uuvuttavia tarinoita mun arjesta, sitten joka toinen juttu on ruokaan liittyvä. Mutta hei, säätiedoitukset on huomattavasti vähentyneet. Lisäksi sitten on noita mun asuja, ostoksia ja muuta pinnalista hömppää. Pitäisikö se puoli laittaa tauolle kenties ja kirjoitella sit niistä Suomeen palattuani. Tosin tälläisenä tää blogi on niin mua: sekaisin ja hämärä.

10. Nyt tämä tekstin perusteella selvästi tylsistynyt ääliö menee nukkumaan, ennen kuin tästä tulee kilometrin mittainen postaus ilman mitään päätä eikä häntää (mitään uutta?).

Ai niin ja se Tiara hauveli oli tänäänkin ROP kera sen yhden naurettavan pisteen. Huomenna sit viimeisen kerran tänä viikonloppuna. Hyvää yötä mulle ja huomenia sinne Suomeen.

1 kommentti:

  1. Älä missään nimessä muuta tätä sun kirjoitustyyliä.. niitä on kiva lukea ja ne tosiaan kuvastaa sua ja sun ihanaa luonnettas :)

    Ai niin ja Loistavaa TiaraNinni-team, sekä tsemppiä seuraavaan näyttäytymiseen :) <3

    VastaaPoista