keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Smiling like an idiot

Joskus tulee niitä päiviä kun hymyilyttää koko ajan ja just sellainen oli mun maanantai! Huomasin kulkevani hymy huulilla oikeastaan ilman mitään kunnollista syytä, oon vaan tällä hetkellä tosi tyytyväinen elämääni. Tietty kaipaan tiettyjä ihmisiä ja asioita Suomesta, mutta ne on siellä (toivottavasti) edelleen lokakuussa. Nyt yritän ottaa kaiken irti täällä olostani!

Mark tuli kotiin sunnuntai illalla ja onkin mun seurana koko tän viikon. Maanantaina mentiin kauppaan hakemaan täydennystä jääkaappiin, jottei mun tarvii syödä niitä nuudeleita koko ajan (mihin oon kyllä jo tottunut Suomessa, kiitos Cittarin halvat nuudelit <3 ). Kauppalista ei ollut kovin pitkä, mutta jotenkin saatiin muutettua se ostoskärrylliseksi tavaraa - nyt on pikku Ninnillä ruokaa. Itsekurini piti loistavasti ja onnistuin välttämään keksien, karkkien ja sipsien houkutukset (Markin houkuttelusta huolimatta), minähän en liho täällä ollessani kiloakaan PISTE! Harrastin kännykällä salakuvaamista, kun en kehdannut ottaa kuvia muiden nähden (TURISTI!) :D


Karkkihylly ,(jonka urheasti ohitin)

Swedish style bread? :D

Pääsiäiskarkkeja

Maitoa pusseissa

Päivä meni muuten aika pitkälle asioiden sekä koirien nimien opettelussa, lähes kaikki nimet alkaa olla jo hallussa (muutama soopeli sheltti menee vielä sekaisin). Helpotti huomattavasti kun oli joku neuvomassa, viikonloppu kun meni hieman soveltaen....

Illalla ajeltiin Markin työpaikalle Torontoon ja samalla reissulla haettiin kotiin intialaista ruokaa.

2 kommenttia:

  1. AEROA!! Joudut niin tuomaan mulle tuliaisia :D

    VastaaPoista
  2. Jos mun matkalaukkuun mahtuu niin lupaan tuoda sulle tuliaisia :D

    VastaaPoista